بهترین مارک لنت ترمز در فروشگاه لنت لاین

بهترین برند لنت ترمز در بازار ایران

بهترین مارک لنت ترمز چیست ؟ این سوالی است که بسیار از مشتریان لنت ترمز دارند. واقعا به شما حق می دهیم که در میان برندهای متنوعی که در بازار وجود دارد گیج شده و برای انتخاب برند مناسب دچار سردرگمی شوید. با ما همراه باشید به شما قول میدهیم اطلاعات درست و صادقانه ای را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

برخی باور اشتباه در خصوص لنت ترمز وجود دارد که می تواند موجب انتخاب نادرست مارک مناسب لنت ترمز شود نظیر اینکه بهترین لنت ترمز مارکی است که دیرتر تمام شود و این اشتباه ترین باوری است که در خصوص لنت ترمز وجود دارد. لنت ترمزی که طی مدت طولانی تمام شود حتما به دیسک چرخ آسیب می رساند. به دنبال برندهایی باشید که نه خیلی زود و نه خیلی دیر تمام می شوند. باور اشتباه دومی که بسیاری هنگام خرید لنت ترمز آن را ملاک کیفیت لنت قرار می دهند این است که لنتی که در هنگام سایش دو لنت به یکدیگر بوی ماهی بدهد لنت ترمز خوبی بوده و این بهترین برند لنت ترمز است در صورتی که این بوی ماهی در اثر فرایند تولید و مواد و رزین عالی ارگانیک ایجاد می شود که در بسیاری موارد لنت هایی که بوی ماهی میدهند لزوما لنت ترمز خوبی نیستند.

بهترین برندهای لنت ترمز

در دسته های مختلف لنت ترمز، بهترین برندهای موجود در بازار موجود است.

تفاوت لنت ترمز جنیون پارت و افترمارکت

لنت ترمز جنیون پارت در واقع لنت هایی هستند که در خودروهای صفر کیلومتر نصب شده اند و با نام لنت ترمز شرکتی نیز شناخته شده اند. این لنت ها توسط شرکت خودروسازی سفارش داده می شوند و کیفیت آن نیز به درخواست شرکت است. این لنت ترمز به عنوان لنت اصلی و با نام شرکت خودروسازی بسته بندی می شوند.

لنت ترمز افترمارکت برای هر خودرو برندهای مختلفی دارد که در ادامه معرفی می شود. این لنت ترمزها با نام شرکت تولید کننده لنت ترمز به بازار عرضه می شوند. لنت ترمز جنیون پارت در مقایسه با لنت افترمارکت قیمت بسیار بالایی دارند. در ویدیو چند برند معتبر از لنت ترمزهای افترمارکت معرفی شده است.

برندهای معروف لنت ترمز

در ادامه برندهای مختلف موجود در بازار معرفی می گردند اما به این نکته توجه کنید که برندهایی را خریداری کنید که از طرف فروشنده تضمین شود.

از جمله برندهای مختلف لنت ترمز می توان به لنت پارس، الیگ، بوش، والئو، چری، کویین، های کیو، هیوندای جنیون پارت، بورگ جرمنی، لیفان، انزو، سکو، سیتروین، سی تی آر، بی ام دبلیو، بندیکس، یوشیتا، تی وی اس، مرسا لنت، سانتکس، جک  موتورز، شیمانو، سرمنتکس، باجاج، تویوتا جنیون، برلیانس، پارتس، رایکام، گتسان، بنلی، هایما، ای ام سی، نیسان، وورث، اس اف آر، راپیدو، پلاستکس، کیا، آیسر، سوزوکی، ولوو، مکث، سگال، ایران خودرو، جاینت، گانک، ام جی ای، تکستار، لیا لنت، پالید پارت، امکو، شبستری، تویولوکس، تیگران، بس کیو، رنو، جهان لنت کاشان، عظام، ایساکو، آسیا لنت، آی ال سی، وایت لیون، فرانکو، ساتریک، ماندو، کیا جنیون، الاید نیپون، کنتلار، روئین لنت، کویر، هاک بریک، پاسیکو، هاردکس، فرودو، توسن، فارو گروپ، کادیا، جهان پارت آریا، پومکس، الکسیر و … اشاره کرد.

از جمله بهترین برندهای لنت ترمز موجود در بازار فعلی کشور، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برند الیگ

همانطور که می دانید لنت ترمز الیگ بهترین مارک لنت ترمز سرامیکی همراه با عملکرد عالی و تولید شده از متریال فوق حرفه ای می باشد. این برند در فروشگاه لنت لاین موجود است و کیفیت آن از طرف ما صد در صد تضمین می شود. الیگ یک برند آمریکایی و ژاپنی است که متخصصان کاربلد این برند با به کارگیری استانداردهای جهانی به همراه طراحی های حرفه ای متناسب با تمام خودروها توانسته اند در رتبه یک تولیدکنندگان لنت ترمز قرار بگیرند ؛ همچنین اولویت تولید در این برند توجه به محیط زیست می باشد. برند الیگ تولیدکننده انواع لنت ترمزهای دیسکی ، کاسه ای و… است.

بهترین مارک لنت ترمز
بهترین ، معروف ترین و مناسب ترین برند لنت ترمز

برند لنت ترمز های کیو Hi-Q

یکی دیگر برندهای موجود در لنت لاین های کیو است. این لنت ترمز با فرمولاسیون ارتقا یافته ساخته می شود و از ترکیبات آهنی در آن بسیار کم استفاده شده تا آسیب های ناشی از تماس مواد آهنی با دیسک ترمز به حداقل رسیده و طول عمر لنت ترمز به این شکل بالاتر رود. همین طور در برند های کیو از ترکیبات آزبست استفاده نشده و از این جهت می توان آن را در زمره لنت ترمزهای باکیفیت قرار داد که مواد مضر نداشته و کاملا سازگار با محیط زیست هستند.

برای خرید لنت ترمز های کیو، توصیه می کنیم که حتما به فروشنده های معتبر مراجعه کنید تا از خرید محصول اصلی و دارای کیفیت اطمینان خاطر داشته باشید.

لنت ترمز ام اچ کو از بهترین مارک لنت ترمز

برند چینی ام اچ کو برای چندین سال توانسته به عنوان بهترین مارک لنت ترمز خارجی در حوزه تولید لنت ترمز انواع خودروهای مختلف در سطح جهانی فعالیت داشته و در ایران نیز لنت ترمزهای این برند، بسیار پرطرفدار هستند. این برند سال هاست که توسط فروشگاه ما به فروش می رسد و رضایت مشتریان ما را به همراه داشته است. اگر از تعمیرکاران خودرو بپرسید، لنت ترمزهای برند MHCO را به شما توصیه کرده و این برند را با داشتن مشخصات عالی و طول عمر قابل توجه از بهترین برندهای موجود در بازار می دانند.

لنت ترمزهای برند ام اچ کو نیز فاقد ترکیبات مضر و آزبست بوده و کاملا با محیط زیست سازگار هستند.

معرفی 8 برند برتر برای خرید لنت ترمز ماشین

لنت ترمز برند پارس

لنت ترمزهای پارس هم در داخل کشور و هم در سطح خاورمیانه دارای بازار خوب و گسترده ای بوده و به عنوان بهترین لنت ایرانی شناخته شده است. از این لنت های ترمز برای خودروهای سواری و همین طور خودروهای سنگین چون ماشین های تخصصی کشاورزی استفاده می شود. به این شکل می توان پیش بینی کرد که لنت ترمز های برند پارس، کاملا قوی و حرفه ای بوده و می توان با اطمینان خاطر از آن ها استفاده کرد.

قیمت و خرید ۳۰ مدل بهترین لنت ترمز ( جلو و عقب ) برای انواع خودرو
راهنمای خرید لنت ترمز خودروهای ایرانی (بهترین مارک)

لنت ترمز تکستار؛ بهترین مارک لنت ترمز

لنت ترمز تکستار به عنوان یکی از بهترین برند لنت ترمز ایرانی شناخته شده و همیشه محصولات این برند مورد توجه و رضایت مشتریان قرار داشته است. به طور مثال برای خرید لنت ترمز تیبا صندوق دار و هاچ بک، می توانید با اطمینان خاطر نسبت به خرید لنت ترمز تکستار، اقدام کنید.

لنت ترمز های برند تکستار، دارای عملکرد قوی و ترمزگیری بدون اختلال بوده و در شرایط جغرافیایی و آب و هوایی متغیر نیز کاملا کارایی دارند. همین طور این گروه لنت ترمز، برای خودروهای پژو نیز مورد استفاده بوده و عملکرد قابل قبول و ممتازی از خود نشان داده است.

نکات مهم برای افزایش طول عمر لنت ترمز

تا اینجای مطلب از بهترین برندهای سازنده لنت ترمز و ویژگی های محصولات تولیدی هر یک از آن ها صحبت کردیم؛ اما واقعیت اینجاست که خرید بهترین برند لنت ترمز نیمی از ماجراست و بخش دیگر آن بستگی به شرایط جاده ای، جغرافیایی و نحوه رانندگی شما دارد. اگرچه کارشناسان مکانیک خودرو بر سر این موضوع اتفاق نظر دارند که لنت ها باید هر 20 الی 30 هزار کیلومتر یکبار تعویض شوند، اما این رقم برای همه یکسان نیست و ممکن است برخی از افراد به دلیل شرایط متفاوتی که دارند، مجبور شوند زودتر برای انجام این کار اقدام نمایند. به همین منظور در این بخش از مطلب از نکات و مواردی صحبت می کنیم که بروز آن ها خبر از نازک شدن لنت ترمز می دهد و یا در طولانی مدت بر طول عمر و کیفیت آن ها تاثیر می گذارد.

زمانی که کیفیت لنت ها تحت تاثیر قرار گیرد، به تبعیت از آن کیفیت ترمزگیری و زمان پاسخگویی نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. بنابراین در این بخش از مطلب به بررسی نکات و مواردی می پردازیم که اجتناب از آن ها و یا اندیشیدن راهکاری مناسب برای رفع شان می تواند به سلامت و طول عمر لنت های شما کمک کند.

1. نازک شدن قطر مواد قابل اصطکاک

بارزترین علت شنیدن صدای جیغ لاستیک ها، فرسوده شدن قط مواد قابل اصطکاک لنت ترمز است. این به این دلیل است که لنت ترمز عمدتاً با یک نشانگر فلزی طراحی شده است که هنگامی که به حداقل ضخامت خود نزدیک می شود، هشداری با صدای بلند منتشر می کند. این صدای به ظاهر آزاردهنده، نقشی بسیار مهم دارد و شنیده شدن آن توسط راننده نشان می دهد که زمان تعویض لنت ترمز فرا رسیده است. یک لایه نازک زنگ روی لنت ترمز می تواند صدای جیرجیر مشابهی ایجاد کند، اما معمولاً پس از چند بار ترمزگیری از بین می رود.

اگر سر و صدا با شما باقی می ماند، حتماً فوراً لنت های خود را چک کنید. اگر درصدد حل کردن این مشکل برنیایید و صدای جیر جیر می تواند به صدای سنگ زنی مداوم تبدیل شود و اینجاست که احتمالاً شما به روتورهای جدید همراه با لنت ترمزهای جدید نیاز خواهید داشت! این سهل انگاری می تواند هزینه سرویس بعدی سیستم ترمز شما را به دلیل آسیب به قطعاتی همچون روتور و کالیبر، بیش از دو برابر کند.

2. گرد و غبار یا زباله بین پدها و روتورها

یکی دیگر از دلایل رایج شنیدن صدای جیغ ترمز، وجود گل، گرد و غبار یا سایر مواد زائد روی سطح لنت یا روتور شماست. این می تواند در شرایط مختلف رانندگی اتفاق بیفتد یا اگر ماشین شما برای مدت طولانی از محل پارک خود خارج نشده باشد و برای مدت زیادی ساکن باشد، طبیعی است که گرد و غبار زیادی در سیستم ترمز و باقی قسمت های ماشین تجمع کند. در این حالت معمولاً یک اسپری سریع با پاک کننده یا سمباده زدن مواد سطحی مشکل را برطرف می کند. همچنین ممکن است پس از چند بار ترمزگیری به خودی خود این حالت از بین برود و به اصطکاک بین لنت ها و روتورها اجازه دهد تا زباله ها را پاک کند. اما در صورتی که این موضوع ادامه دار شود بایستی اتومبیل خود را در اسرع وقت به یک مکانیک نشان دهید.

3. رطوبت شبانه

اگر اول صبح به هنگام روشن کردن اتومبیل خود صداهای عجیب و غریبی می شنوید، ممکن است صدا کاملاً طبیعی باشد؛ به خصوص اگر ماشین شما در طول شب در معرض باران، برف یا رطوبت بیش از حد قرار گرفته باشد. به عنوان مثال این اتفاق برای مردمانی که در شهرهای شمالی کشور ساکن هستند و اتومبیل آن ها به مدت مدیدی در معرض رطوبت زیاد قرار دارد، بسیار با این اتفاق مواجه می شوند. هنگامی که رطوبت هوا به شکل قطرات شبنم روی اجزای ترمزهای شما می نشینند، یک لایه نازک از زنگ زدگی روی روتورها ایجاد می شود. این موضوع باعث ایجاد صدای خراش یا جیغ در هنگام ترمزگیری می شود. خوشبختانه، تجمع زنگ زدگی معمولاً با رانندگی معمولی قابل رفع است. همچنین می‌توانید خودروی خود را در داخل خانه پارک کنید تا از ترمزهای خود در برابر تجمع رطوبت محافظت کنید.

4. سبک ترمز شخصی شما

ترمزهای شدید و سریع مکرر، به خصوص در سرعت های بالا، می تواند گرمای بیش از حدی ایجاد کند و باعث ایجاد لعاب صاف و سختی روی سطح لنت ترمز شما شود. این لایه لعابی همچنین می تواند در نتیجه ترمز خودروی سواری شما در سراشیبی اتفاق بیفتد؛ به همین دلیل اصطکاک ثابت باعث افزایش دما می شود که از حدی که لنت های ترمز معمولی برای آن طراحی شده اند فراتر می رود.

وقتی لایه ای از لعاب بر روی لنت های ترمز ایجاد می شود، دیگر نمی توانند اصطکاک لازم برای توقف خودرو را ایجاد کنند. ضمن اینکه ممکن است لنت ها ترک بخورند یا شکسته شوند. در نتیجه، شما باید به دنبال جایگزینی مناسب برای تعویض لنت های ترمز قدیمی خود باشید.

شایان ذکر است که خرابی مکانیکی یا هیدرولیکی در کالیپر ترمز که باعث می ‌شود لنت ‌ها به روتور ساییده شود، حتی زمانی که پدال ترمز را فشار نمی‌ دهید، نیز می‌ تواند سبب ایجاد لعاب بر روی سطح لنت ها شود. این مورد شاید خطرناک ترین نوع ایجاد لایه لعاب باشد، زیرا بدون اطلاع راننده اتفاق می افتد.

برای بررسی علائم لعاب، انگشت خود را در امتداد سطح لنت ترمز بکشید تا ظاهری صاف و شیشه ای داشته باشید. هنگام تعویض لنت ترمز لعابدار، همچنین باید روتورهای خود را تمیز کرده یا دوباره سرویس کنید و کالیپرها و سیستم هیدرولیک را برای مشکلات مکانیکی یا خرابی بررسی نمایید. اگر لعاب به یک مشکل مکرر تبدیل شود، ممکن است لازم باشد در سبک ترمز خود نیز تجدید نظر کنید.

5. لنت ترمز فلزی

در برخی موارد، ترمزهای جیرجیر ممکن است توسط خود مواد لنت ترمز ایجاد شود. وقتی صحبت از لنت ترمز می شود، سه نوع موجود است که لنت ترمز نیمه فلزی پرکاربردترین نوع لنت مورد استفاده توسط رانندگان و مالکان خودرو است.

هنگامی که صدای جیرجیر یا سوت مانندی از ترمزهای خود می شنوید، لنت های ترمز فرسوده معمولا اولین چیزی است که به ذهن می رسد. با این حال، علت آن شنیدن این صدای آزاردهنده و شدید ممکن است بروز اتفاق دیگری باشد که در سیستم ترمز شما رخ می دهد.

گاهی اوقات، علت موقتی است – کمی زنگ زدگی روی روتورهای شما پس از یک شب بارانی یا شاید خرید مجموعه جدیدی از لنت های عقب و جلو که کاملاً به روتورها عادت نکرده اند. مواقع دیگر، ممکن است مشکل جدی ‌تر باشد؛ مانند یک مشکل مکانیکی در کالیپر شما (که لنت ‌های ترمز شما را در برابر روتور نگه می ‌دارد تا ماشین شما را متوقف کند). اگر بعد از چند بار ترمز زدن صدای جیغ از بین رفت، احتمالاً مشکلی نیست. اما اگر سر و صدا ادامه پیدا کرد – یا بدتر از آن، شروع به از دست دادن قدرت ترمز خود کردید – وقت آن است که ترمزهای خود را توسط مکانیک بررسی کنید.

در صورتی که تمایل به تعویض لنت های ترمز خود دارید، حتما به شرایط آب و هوایی محل زندگی خود، شرایط جاده ای و نحوه رانندگی خود دقت کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین لنت های بازار خودروهای ایرانی و خارجی

لنت ترمز دنا

بهترین لنت ترمز دنا از نوع لنت ترمز جلو دیسکی بوده و بهتر است که دارای صفحات ضد صدا (شیم) یا پوشش صد صدا باشد. به طور کلی لنت ترمز دنا با لنت ترمز سمند سورن و کیا سراتو می تواند مشترک باشد.

لنت ترمز رانا

برای خرید لنت ترمز رانا باید به دنبال نسلی از لنت های ترمز باشید که کاملا استانداردهای روز را داشته و اطمینان از عملکرد بالای و ایمنی مطلوب و عمر طولانی آن ها وجود داشته باشد.

لنت ترمز تیبا

به طور معمول لنت ترمز تیبا را از جنس فلزی انتخاب می کنند و طبق چیزی که سازنده در دفترچه راهنمای این خودرو آورده است، لنت ترمز جنس فلزی برای تیبا دارای عملکرد بهتری خواهد بود.

لنت ترمز جک j5

در صورتی که برای خرید لنت ترمز جک j5 دقت کافی نداشته باشید، حین ترمز گرفتن صدای سوت از سمت چرخ ها شنیده شده و این برای شما آزاردهنده خواهد بود.

لنت ترمز جک s5

برای خرید لنت ترمز جک اس 5 به دنبال محصولات و برندهایی بروید که به صورت اختصاصی برای این مدل خودرو تولید لنت ترمز داشته باشند. همین طور شما می توانید به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه کرده و بهترین نوع لنت ترمز مطابق با ساختار مد نظر سازنده را از آن استخراج کنید.

لنت ترمز ام وی ام X22

لنت ترمزهای نیمه متالیک برای خودروی ام وی ام ایکس 22، فوق العاده عمل می کنند. اگر چه احتمالا باید تا حدودی قیمت بیشتری برای خرید این لنت ترمز ها بپردازید، اما با این همه با توجه به طول عمر بالا و عملکرد قوی، توصیه می شوند.

لنت ترمز ام وی ام 315

خرید لنت ترمز برای خودروهای ام وی ام X33 , ام وی ام 315 , ام وی ام 315S , ام وی ام 530 , ام وی ام 550 مشترک است و بسیاری از محصولات عرضه شده به عنوان لنت ترمز برای یکی از این خودروها، برای موارد دیگر مشابه نیز کارایی دارند.

لنت ترمز آریزو 5

لنت ترمز آریزو 5 را به طور معمول از جنس سرامیکی انتخاب می کنند که سازگاری مناسبی با عملکرد سیستم ترمز این خودرو دارد. با این همه توصیه می کنیم که به جز جنس سرامیکی، حتما برای خرید لنت ترمز مناسب آریزو 5، به دنبال بهترین برند موجود در بازار بروید.

لنت ترمز 206

خودروی 206 در تیپ های مختلف، دارای شتاب بیشتری نسبت به خودروهای مشابه بوده و از این روی عملکرد لنت ترمز و به طور کلی سیستم ترمزگیری در این مدل خودرو، فوق العاده حائز اهمیت است. اگر می خواهید ترمزگیری حین رانندگی با انواع تیپ های 206 بدون مشکل پیش برود، لازم است که حتما برای خرید لنت ترمز 206، به دنبال بهترین برندهای موجود در بازار که دارای سازگاری و تطابق کامل با 206 باشند، بروید.

لنت ترمز ماکسیما

لنت ترمز نیسان ماکسیما و نیسنان تینا با یکدیگر مشابه بوده و به طور معمول از لنت ترمز های نیمه متالیک برای این خودروها استفاده می شود. همین طور دقت داشته باشید که لنت ترمز انتخابی شما برای خودروی ماکسیما، دارای استانداردهای ایزو 9001 و ایزو 116949 و همین طور تائیدیه IQNET باشد.

لنت ترمز سوناتا

برای خرید لنت ترمز سوناتا، محصولاتی را دنبال کنید که ضمن داشتن عملکرد قوی و سازگاری با این خودرو، به استانداردهای جهانی تولید لنت ترمز نیز مجهز باشند. به این ترتیب می توانید از عملکرد بی نقص سیستم ترمز خودرو در مسیرهای برون شهری و در سرعت های بالا نیز اطمینان خاطر داشته باشید.

لنت ترمز برلیانس 330

لنت ترمز برلیانس 330  و لنت ترمز برلیانس 320 مشترک بوده و می توان از یک نوع لنت ترمز برای هر دوی این خودروها استفاده کرد. در صورتی که در خرید لنت ترمز برای خودروهای برلیانس 330 و برلیانس 320 دقت عمل داشته باشید، در نهایت عملکرد لنت ترمز بدون صدا و مشکل بوده و حتی در سرعت های بالا به دلیل شتاب این خودروها، بدون نقص ترمزگیری انجام خواهد شد.

برای آن که بتوانید لنت ترمز فعلی خودروی خود را به هر دلیلی که ساده ترین آن ها، تمام شدن طول عمر قطعه است؛ تعویض کنید؛ باید در خصوص بهترین برند لنت و محصول مناسب برای خودروی خود اطلاعات کافی داشته باشید. برندهای مختلفی چون ام اچ کو، الیگ، های کیو (Hi-Q)، گلد، برنتا و … از جمله لنت های باکیفیت ترمز خودرو هستند.

در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص این لنت های ترمز بیشتر بدانیم. به این شکل انتخاب و خرید برای شما راحت تر خواهد بود.

راه ارتباطی با لنت لاین :

سخن پایانی

شما برای خرید بهترین مارک لنت ترمز، چه گزینه هایی را مد نظر قرار داده و پیش از این تجربه استفاده از چه لنت ترمزهایی برای وسیله نقلیه خود داشته اید؟ چه مزایا و معایبی را در این خصوص تجربه کرده و کدام برند را توصیه می کنید؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید.

4.8/5 - (20 امتیاز)

24 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • علیرضا محمدی
    5 اردیبهشت 1401 7:16 ق.ظ

    سلام ما لنت ترمز ام وی ام ام اچ کو ازتون خریدیم خیلی عالی بود از این بعد مشتری دائمتون شدیم و حتما به همه هم معرفیتون میکنم.
    کارتون درسته

    پاسخ
  • امیر آقا پور
    16 تیر 1401 5:40 ق.ظ

    سلام وقتتون بخیر بهترین مارک لنت ترمز ام وی ام 315 بین الیگ و برنتا کدوم هستش؟

    پاسخ
    • پشتیبانی لنت لاین
      16 تیر 1401 5:43 ق.ظ

      سلام ما جفت برندهای برنتا و الیگ رو داریم و جفتشو از نظر کیفیت تضمین می کنیم.
      ولی بخوایم بهترین مارک لنت ترمز رو بگیم قطعا برند الیگ بهترینه

      پاسخ
  • نادر حق پرست
    16 تیر 1401 12:43 ق.ظ

    سلام روزتون بخیر قبلا برند لنت پارس به عنوان بهترین مارک لنت ترمز خیلی رو بورس بود الان چه برندی خیلی با کیفیته که سفارش بدیم؟

    پاسخ
    • پشتیبانی لنت لاین
      16 تیر 1401 1:59 ب.ظ

      سلام برند الیگ و برند ام اچ کو از محصولات فروشگاه خودمون هستش و کیفیتشو ضمانت می کنیم.

      پاسخ
  • مسعود میری
    17 تیر 1401 5:47 ق.ظ

    سلام بهترین لنت ترمز دنا برند گلد هستش قبلا خریدم ازتون واقعا راضی هستم

    پاسخ
  • عادل نامدار
    18 تیر 1401 6:57 ق.ظ

    سلام از هر لنتی برای ماشینم استفاده می کنم راضی نیستم بهترین مارک لنت ترمز جک j5 کدومه؟ چه جوری باید سفارش بدیم؟

    پاسخ
    • پشتیبانی لنت لاین
      18 تیر 1401 7:44 ق.ظ

      سلام وقت بخیر ما تمام برندهایی که توی فروشگاهمون هست رو با تضمین کیفیت به مشتریا ارائه میدیم.
      اما اگر می خواهید بهترین باشه برند الیگ و ام اچ کو پیشنهاد میشه ولی بازم میگم که ما تمام محصولاتمون رو تضمین میکنیم

      پاسخ
  • مهدی عبدی
    19 تیر 1401 5:46 ق.ظ

    سلام وقتتون بخیر بهترین مارک لنت ترمز برلیانس برند الیگ رو می خواستم. ارسال به تبریز چند روز طول می کشه؟

    پاسخ
  • مصطفی پیرهادی
    20 تیر 1401 5:47 ق.ظ

    سلام خسته نباشید فروش عمده بهترین لنت ترمز برای دنا هم دارید؟ تعداد زیاد می خواستم حالا هر برندی که با کیفیت باشه

    پاسخ
  • شیخ رسولی
    21 تیر 1401 5:51 ق.ظ

    سلام واقعا پر فروش ترین لنت ترمز در ایران فروشگاه شماست من به همه ی دوستان معرفیتون کردم انقدر که راضی بودم

    پاسخ
  • مهراب مهدوی
    23 تیر 1401 6:11 ق.ظ

    سلام بهترین لنت ترمز سرامیکی فقط برند های کیو هستش یعنی بی نظیره بدون هیچ سر و صدایی و صدایی سوت

    پاسخ
  • پوریا کریم زاده
    4 مرداد 1401 12:02 ق.ظ

    سلام برند MHCO بهترین لنت ترمز تیباست. ممنون از فروشگاه خوبتون

    پاسخ
  • پیام عدلی
    18 مرداد 1401 12:24 ق.ظ

    سلام روزتون بخیر قصد خرید انواع لنت ترمز تکستار را داریم. از کدوم قسمت باید ثبت سفارش کنیم؟

    پاسخ
    • پشتیبانی لنت لاین
      19 مرداد 1401 5:29 ق.ظ

      سلام ما برند تکستا رو نداریم. برندهایی که داریمو با تضمین بازگشت وجه بهتون میدیم

      پاسخ
  • فرزاد رنجبر
    22 مرداد 1401 1:53 ب.ظ

    سلام بهترین لنت ترمز 206 بین برندهای الیگ و گلد کدومه؟ من هر لنت ترمزی استفاده می کنم خیلی سر و صدا داره. به نظرتون مشکل از کجاست؟ با عوض کردن لنتم سر و صداش برطرف نشد

    پاسخ
  • رادین آقایی
    13 شهریور 1401 2:23 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر بهترین مارک لنت ترمز پراید چه برندی هستش؟ برادرم از شما خید کرده اضی بوده

    پاسخ
  • سلام. وقت بخیر سوال داشتم برای توسان TL2017 ترمز عقب و جلو چه برندی مناسب تر هست وشما پیشنهاد می کنید. ممنون از راهنمایی شما

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
هنوز دو دلی؟ قسطی بخر.