1. لنت لاین
  2. /
  3. روش بازگشت کالا

روش بازگشت کالا

آرامش و رضایت مشتریان از خرید خود، اولین هدف فروشگاه اینترنتی لنت لاین می‌باشد. ما می‌کوشیم تا هر سفارش، در بهترین شرایط به دست مشتریان عزیز برسد. با این وجود امکان دارد مشتریان بعد از خرید و تحویل کالا، با مشکلاتی روبه‌رو شوند به همین دلیل ما راه‌هایی برای بازگشت کالا را در نظر گرفته‌ایم. در لنت لاین برای اینگونه موارد، خدمات پس از فروش ارائه می‌گردد. تمام محصولات عرضه شده در این سایت از نظر فیزیکی سالم و بی نقص به دست شما می‌رسند. این محصولات از گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی برخوردار هستند و 7 روز مهلت بازگشت دارند.

مبلغ اقلامی که جهت هدیه از طرف لنت لاین همراه با سفارش ارسال می‌گردند، در فاکتور فروش صفر ریال درج می‌شود و شامل 7 روز ضمانت تعویض نمی‌باشند.

آشنایی با شرایط بازگشت کالا و استفاده از ۷ روز ضمانت در لنت لاین

کالاهای اورجینال شامل 7 روز ضمانت نمی‌باشد.
مشکلات ظاهری و فنی که شامل شکستگی، خط و خش و … هستند اغلب بر اثر استفاده نادرست ایجاد می‌شوند و قابل بازگشت نمی‌باشند.

اگر محصول خریداری شده از نظر مشخصات اصلی یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت داشته باشد، قابل بازگشت است. وجود این مغایرت باید طی 24 ساعت پس از تحویل کالا به واحد خدمات پس از فروش لنت لاین توسط ایمیل و تماس گزارش شود.
اگر قبل از استفاده از کالا مغایرت مشهود باشد مانند رنگ و مشخصات روی بدنه، کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن هیچگونه استفاده‌ای نشود.

تصاویر محصولات برای افزایش اطلاعات و تسهیل خرید مشتری می‌باشد و گاهی ممکن است در قسمتی از جزئیات با کالای اصلی متفاوت باشند، این نوع تفاوت مغایرت محسوب نمی‌شود. مغایرت تنها در بخش مشخصات فنی موجود در سایت قابل پذیرش است.

در وضعیتی که مغایرت بدون باز کردن بسته بندی امکان پذیر است، کالا در شرایطی بازگشت داده می‌شود که از بسته‌بندی اصلی خود خارج نشود.
در حالتی که تشخیص مغایرت فقط با باز کردن بسته بندی امکان پذیر است، کارتن و جعبه اصلی محصول باید موجود باشد به همین دلیل باید از دور انداختن آن خودداری کنید.
استفاده از این ضمانت فقط در صورتی ممکن است که محصول مورد نظر در کارتن یا جعبه اصلی خود به لنت لاین بازگردانده شود.

برچسب زدن، نوشتن هرگونه متن و توضیح، آدرس یا موارد مشابه بر روی جعبه اصلی محصول و یا پاره شدن آن باعث می‌شود کالا شامل ضمانت بازگشت نشود.

اگر محصولی که تحویل گرفته‌اید، عیب و نقص فنی داشته باشد توسط لنت لاین پس گرفته می‌شود و مبلغ آن به صورت کامل به شما باز می‌گردد.

شرایط بازگشت کالا در صورت منصرف شدن مشتری از خرید خود

بند 1: منصرف شدن از خرید و درخواست بازگشت برای محصولی است که باز نشده است. هرگونه تغییر در بسته‌بندی اصلی و اولیه، پلمب، برچسب‌، نایلون وکیوم و شیرینک باعث می‌شود که کالا توسط لنت لاین پس گرفته نشود.

بند 2: سفارش یک نوع محصول به تعداد، شامل شرایط مرجوعی نمی‌باشد.

در صورت منصرف شدن، قبل از ارسال سفارش باید در سایت لنت لاین برای لغو سفارش خود اقدام کنید.
اگر بعد از دریافت محصول مورد نظر، مشتری منصرف شود، تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اعلام کند.
با استناد به بند 1 برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس، فقط در حالتی ممکن است که محصول باز نشده باشد و کاملا در شرایط اولیه به صورت پلمپ شده باشد و اقلام همراه آن به طور کامل ارسال گردد. در این صورت اگر کالا به‌ همراه هدیه به مشتری تحویل داده شده، بازگرداندن هدیه همراه آن ضروری می‌باشد.

در صورت منصرف شدن مشتری از خرید خود، تمام هزینه‌های ارسال بازگشت کالا توسط مشتری باید پرداخت گردد.

بازگشت کالا در شرایطی که بر اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد

آسیب‏‏ وارد شده به کالا باید حداکثر طی 24 ساعت بعد از دریافت، به واحد خدمات پس از فروش لنت لاین گزارش شود.
با توجه به اینکه لنت لاین تمام محصولات را در بسته بندی استاندارد و ایمن ارسال می‌کند و حمل و نقل این محصولات توسط شرکت‌های معتبر به انتخاب کاربر انجام می‌شود، هر گونه آسیب به کالا در زمان حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل می‌باشد. لنت لاین فقط در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش در جبران خسارت کمک خواهد کرد.

استفاده از این روش مرجوعی فقط در صورتی ممکن است که محصول مورد نظر در کارتن یا جعبه اصلی خود به لنت لاین بازگردانده شود.

برچسب زدن، نوشتن هرگونه متن و توضیح، آدرس یا موارد مشابه بر روی جعبه اصلی محصول و یا پاره شدن آن باعث می‌شود کالا شامل ضمانت بازگشت نشود.
محصول آسیب دیده و همه اقلام همراه آن، باید به شکل اولیه با صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور اصلی به خدمات پس از فروش لنت لاین ارسال شود.
در حالتی که آسیب‏‌ دیدگی محصول در لحظه اول تحویل مشهود باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن کالا خودداری کند.

نکته مهم

توجه کنید در وضعیتی که کالا توسط کارشناسان بی عیب و نقص تشخیص داده شود و مشتری از تحویل محصول سالم و بدون ایراد خودداری کند، کالای مورد نظر به مدت 1 ماه به طور امانت نزد لنت لاین در واحد خدمات پس از فروش باقی خواهد ماند و با تمام شدن این مهلت لنت لاین مسئولیتی بابت زیان‌های وارد شده به کالا یا گم شدن آن به عهده نخواهد داشت.

روش ارسال کالا توسط مشتری

خواهش می‌کنیم قبل از هر اقدامی با پشتیبانی خدمات پس از فروش لنت لاین تماس حاصل فرمائید. از بازگشت محصول بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش خودداری نمائید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به صورت پلمپ شده با اقلام همراه آن ارسال شود.

برچسب زدن، نوشتن هرگونه متن و توضیح، آدرس یا موارد مشابه بر روی جعبه اصلی محصول و یا پاره شدن آن باعث می‌شود کالا شامل ضمانت بازگشت نشود. در صورت نیاز به توضیح در مورد کالا پشت فاکتور خرید یا روی کاغذ جدا توضیحات خود را شرح دهید.
فاکتور اصلی حتما همراه کالا ارسال گردد.

اگر ارسال با پست پیشتاز باشد، باید رسید پستی را به فاکتور منگنه کنید.
برای بازگرداندن محصول تنها از پست پیشتاز استفاده نمائید. بازگرداندن محصول اگر توسط پست پیشتاز انجام نشود هزینه به عهده مشتری می‌باشد و شرکت لنت لاین تعهدی در قبال پرداخت هزینه آن ندارد.

هزینه پست پیشتاز توسط فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست به حساب مشتری واریز می‌گردد.
واریز هزینه ارسال، به دریافت رسید پستی بستگی دارد، به همین سبب رسید پستی را به فاکتور منگنه کنید و آن را ارسال نمائید.

محاسبه هزینه ارسال به چه صورت است؟

اگر نقص فنی، وجود مغایرت، آسیب دیدگی فیزیکی توسط کارشناسان تایید شود، خدمات پس از فروش لنت لاین هزینه ارسال بازگشت کالا را پرداخت می‌کند.
برای عودت هزینه پست به مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به ما ارسال گردد.
در صورت منصرف شدن از خرید، یا تایید نشدن نقص و مغایرت توسط کارشناسان خدمات پس از فروش لنت لاین، هزینه ارسال و دریافت مجدد محصول بر عهده مشتری می‌باشد.

آشنایی با روند رسیدگی لنت لاین به درخواست مرجوعی مشتری

کارشناسان خدمات پس از فروش لنت لاین، نقص، عیب و ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را به طور کامل بررسی خواهند کرد و اگر نظر مشتری تایید شود کالا تعویض خواهد شد یا مشتری می‌تواند با مدل دیگری آن را جایگزین کند.
توجه داشته باشید که تعویض و مرجوع کردن کالا به موجودی آن در انبار شرکت بستگی دارد. اگر هنگام رسیدگی لنت لاین بر روی درخواست مشتری، موجودی کالا تمام شود؛ لنت لاین بر اساس انتخاب مشتری محصول دیگری ارسال خواهد کرد یا هزینه کالای مرجوعی را عودت خواهد داد.

در حالتی که کالای جدیدی انتخاب شود، تفاوت هزینه کالای جدید با کالای مرجوعی محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌گردد.

اگر محصول جدید انتخابی گران تر باشد، مشتری تفاوت قیمت را باید پرداخت کند و برای کالای ارزان‌ تر، لنت لاین تفاوت قیمت را به حساب خریدار واریز می‌کند.
تمام شدن موجودی محصول و یا تغییرات قیمت محصول در مراحل تعویض و ضمانت بازگشت، هیچگونه حق اعتراضی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و لنت لاین در قبال تهیه همان محصول یا تغییرات قیمت آن هیچ‌گونه تعهدی نخواهد داشت.
بعد از دریافت و تایید کالا توسط لنت لاین، بر اساس نوع محصول و نقص اعلام شده توسط خریدار،  مراحل آزمایش و اعلام نظر نهایی کارشناس خدمات پس از فروش، به طور میانگین پس از 48 ساعت کاری اعلام می‌گردد.
کارشناسان فنی خدمات پس از فروش لنت لاین آزمایش بر روی کالاهای مرجوعی را بر اساس تمامی استانداردها و دستورالعمل‌های ارائه شده توسط برندهای تولید کننده و یا نمایندگی‌های اصلی انجام می‌دهند.

تست کالاها زمان بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های اصلی می‌باشد. به همین دلیل زمان اعلام نظر کارشناسان برای بازگشت کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری می‌باشد.
از زمانی که وضعیت کالا در خدمات پس از فروش لنت لاین بررسی شود اگر نیاز به عودت هزینه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب خریدار واریز می‌گردد.

فهرست
هنوز دو دلی؟ قسطی بخر.